2013. március 26.

Simor köszönőlevele a Fidesznek



Édes drága fideszes barátaim! Gyerekek! Mától kezdve nincs olyan, hogy ti és én. Mától kezdve az összes ellentétünk el van boronálva, minden meg van bocsájtva és a Matolcsy is egy snájdig gyerek. Ha ti nem vagytok, ki tudja mi lesz az én aggkori apanázsommal azon a fránya, kopár szigeten. De Ti barátaim, Salamon bölcsei, hazahozattátok velem mind a kilencszáz millácskámat, meg az aprót. Áldassék a nevetek! 

Én annyira el voltam foglalva a titkos találkozóimmal az Oszkóval, hogy ajjaj. Ez az Oszkó kész ságváriendre az illegalitásban. Azért a bölcsiben dadusnak álcázva koccolni, még nekem is sok volt, pedig sok mindennek álcáztam már magam az életemben. De hála nektek barátaim, maradtam mezei milliárdos. Ki a fene gondolta volna, hogy idáig fajulnak majd Cipruson a dolgok. Forgolódtam volna az ágyban, mint a propeller, ha zárolják a milliárdocskámat, arra nem is merek gondolni, hogy ezek a ciprusiak lenyúlták volna a tíz százalékát adóként. Egyébként, ha már Ciprus és félretettük a haragot, engedjétek meg drága barátaim, hogy ezúton gratuláljak Nektek, így egymás közt, hogy bár meglehetősen furcsa módon, de sikerült elkerülnötök, hogy Magyarország is pont úgy járjon, persze egy kicsit korábban.

Pedig régi cimboráim, a Fletó, a Bajnai, na meg az Oszkó elhelyezték az időzített bombáikat, hogy itt is valami hasonló összeomlás legyen, mint amit most a szigetecskén látunk, ahová korábban tonnaszám hordtuk a pénzt és bizony a magyar örömlányok is csapatostul odavitték azt, amijük van. Mert itt Magyarországon a baloldalnak a zavaros kellett volna a hatalom visszaszerzéséhez, meg ahhoz, hogy egy kis pénzt tudjanak megint csinálni végre. Most már civilként és hálám jeléül kifejezhetem köszönetem mellett elismerésemet is. Szóval skacok, így tovább és ha egy jót akartok bulizni, csak üzenjetek, még ismerek egy-két jó helyszínt és rendes lányokat. Puszil benneteket megtért cimborátok, akiben már csak a hálás nyugdíjas milliárdost kell látnotok: a jó öreg Andriskátok.

U.I.: Mondjátok meg a Matolcsynak, hogy egy jó kis titkos buliszobát csináltattam még három éve az MNB pincéjében, a bútorraktár mögött, na szevasztok hejj!

© 2013 Tutiblog, AllRightsReserved.

Működteti a Blogger