2013. szeptember 11.

Üzenet Don Gyurcsánynak


Csumidázlak tesókám, bocs, hogy zavargászok, de rendesen megcsesztetted az agyamat. Tudod, mifelénk azt tartják, akinek vaj van a fején, az ne ugráljon a napon. Te meg éppen délben pattogsz a Szaharában a Baranya Tej éves vajkapacitásával a burádon. Azt még vágom, hogy fikázni kell az ellenlábasod, ez a dolgod, ez a szakmád. Azt is tudom, hogy ha bunyó van, övön alul kell ütni. Értem én, hogy hányas a kabát. De te cimbi azzal jöttél elő, hogy keresztapa a Zorbán. Nem hittem a fülemnek. Majdnem leütöttem magam. Hát te nem jöhetsz elő semmi ilyennel brada, mert az visszavág, mint a kispolszki a Boros Tominak. Nem is értem, mi a pöcs van veled, de tényleg. 

Régebben egész jó span voltál. Frankón drukkoltam neked, amikor az amerikás haverjaiddal leboltoltátok azt a francos kaszinót oda a Velencei-tavacskához. Viva Las Vegas! Mondtam is a testvéreknek, végre egy fasza csávó a sok baromarcú politikus között, ez vágja, hogyan kell zsét csinálni kamura. Itt dögöljek meg, ha nem. Oké, nem jött össze, de láttam rajtad, hogy igyekszel, faterod vére nem vált vízzé benned. Azt is csipáztam, amikor avval a láncos pitbulloddal, azzal a baltafejű zsaruval leveretted az oberkodó népeket. Királyság volt, hulljon a férgese, mi is mindig pikk-pakk lenyomjuk a surmókat, ez a rend. Bevállalós gyerek voltál azzal a kurva Magyarországgal is, tényleg ribanc itt mindenki, aki nem megy magától hajtani, azt elzavarjuk mi, vagy ti a pénznyúlós törvényeitekkel. Azt is vettem, hogy ügyesen vetted fel a nemzetközi uzsorástól a kölcsönöket, nem neked kellett visszafizetni, hadd főjön másnak a feje a della miatt. Jól nősültél, elvetted a régi don unokáját, oszt azzal is csináltál egy zsák pénzt. 


Na, nem kaserollak tovább, nem az volt a célom. Azért írtam, hogy kapd össze magad, de gyorsan, mert nagy bajok lesznek.  A keresztapa szót csak keresztelőn használd. Cimbiket meg sose vamzerolj, mert bajban leszel a böriben. Egyél többet, mert lassan széttárt karokkal kell zuhanyoznod, hogy le ne csússz a lefolyón.

Lépek, mert a csajok már nagyon várnak. Cimbid, Jake.

© 2013 Tutiblog, AllRightsReserved.

Működteti a Blogger