2014. május 8.

Na, de a szavazati jog???

(a nagyonhülye kommentelőknek előrebocsátjuk, hogy ez egy parafrázis, kifigurázás, nem igazi vélemény!!!)
Nyugdíjas nénik és bácsik! Elvtársak! Bevallom sokat töprengtem, jogos -e az ingyenes utazás, a kedvezményes uszodabérlet meg a helyátadási kötelezettség a villamoson. Nekem is jól jönnének ezek. Én is elfáradok olykor, szeretném én is kiszaunázni magamból a hétköznapi munka fáradalmát a nyáron is feltekert fűtéssel működő, alig 40 éves villamosokon. És szeretnék én is a BKV-ellenőr pofájába röhögni. Végül oda jutottam, fontos ez nektek, mert ettől valóban erősödik az együvé tartozásunk nemes, felemelő érzése, és úgy gondolhatjátok, törődünk veletek.
Na, de a szavazati jog? Na, de a szavazati jog??? Mindennemű kötelezettség, felelősség nélkül? Mert a szavazati joggal együtt járna a minden magyar állampolgárra kötelező közteherviselés kötelezettsége is. És amúgy is szavaztatok már eleget. Azt a sok papírt elpocsékolni rátok, mikor az Összefogás pártjainak nevét sem tudjátok felsorolni, és a karika mellé ikszeltek, mert otthon maradt az olvasószemüveg. Sokan meg el sem bírtok menni szavazni. Belegondoltatok abba, ti otthonszavazók, hogy ti tehettek a fidesz kétharmadáról.
Külföldön dolgozó, Orbán által elüldözött szegény fiatal magyarok! Bevallom sokat töprengtem rólatok is. Azért lettetek innen kiüldözve, elkilehetetlenítve, hogy aztán a fideszre szavazzatok? Felelőtlenek voltatok, mert a szavazataitokkal ti segítettétek elő a további négyévi országromboló kormányzási lehetőséget, az újabb kétharmados kormányzási jogot, amelyre hivatkozással az uralkodó kormány azt teheti, amit csak akar. Hát meddig akartok még megélhetésért odakint maradni? Megszüntettétek magatokat, mint hivatkozási alap. Mi már nem szánakozunk a sorsotokon többé, azt garantálom.
Értelmiségiek és művészek! Rólatok is sokat gondolkodtam! Hogy miért nem maradtok a kaptafánál. Sokszor azt sem tudjátok, hol vagytok. Miattatok nem megyek autóval az Astorián, mert állandóan kiszédültök a forgalomba, miután meghallgattatok valami közhelyfilozófiát a létezésről. Az állam támogat benneteket, annyira élhetetlenek vagytok. Semmire sem vagytok jók. Nem gondoltatok arra, hogy a magyar kormány felétek irányuló hatalmas szeretete talán csak ideiglenes megnyilvánulás, mely addig tart, amíg a szavazataitokkal megháláljátok a sok sok ígéretet, de már nem lesz rátok szüksége, kisebb gondja is nagyobb lesz, minthogy figyelmét felétek fordítsa. Hogy a jól megszokott állásokat, állami kitüntetéseket eztán nem lehet csak úgy ismeretség alapján osztogatni? Nem gondoltatok arra, hogy tüntetésekre kellene verseket írni Petőfi-stílusban. Ahogy a Partinagy csinálja. Meg a Kornis. Nem írtátok meg az Összefogás-dalt sem. Semmirekellők!
Mindenféle kretén, retardált aljanépség, hajléktalanok, kisebbségek! Rólatok is gondolkodtam. Veletek is csak a baj van. Mondhatnám azt, hogy nem is érdemeltek teljes elmarasztalást, hiszen a többségetek azért cselekedett így, mert becsaptak benneteket. De ezzel a szavazással egyszer és mindenkorra véget ért az tutujgatós beszéd korszaka. Tudjátok meg, csak úgy tűrünk meg benneteket, ha a mi oldalunkon álltok. Remélem éhenpusztultok. És mostantól cigányt írok én is roma helyett, a kutyámat meg odaszaratom a Dohány utcába. Ti akartátok.
Magyar nők! Ti meg mi a lófaszt csináltatok? Azért küzdünk itt az emancipációért, hogy aztán otthon akarjatok maradni szülni?!? Meg családi adókedvezmény?!? Ostoba libák! Mindenek meg kéne húzni a haját! Ezentúl üvegplafon. Ugyanazért a munkáért örüljetek a félpénznek, ti nem akartatok Egyenlőséget, tőlem egy fillérrel többet nem kaptok! Sőt, a forgóajtónál még előre is engedlek titeket, majd jól megnézem a seggeteket. Nesze, szexizmus! A Norvég Alap véleménye sem érdekel.
Meg az egész ostoba magyar mindenki! Menjetek a picsába! Mind hülyék vagytok, nácifasiszták! Gyűlöllek benneteket, meg ezt a kurva országot is gyűlölöm. Gyűlölöm, hogy az ország kétharmada másként gondolkodó! Mind idióták vagytok! Ti tehettek róla, hogy nekem most rossz!
És végül, ti határontúli emberek! Rólatok gondolkodtam a legtöbbet. Le is írtam máshol, más szavakkal. De a lényeg, hogy az lenne a legjobb, ha nem is lennétek.

Miért Sütő
Népszava, 2014



© 2013 Tutiblog, AllRightsReserved.

Működteti a Blogger